Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13854
Назва: Маркетинг в банківській сфері (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»)
Інші назви: Marketing in the banking sector (on the example of Public joint-stock company "PrivatBank ")
Автори: Зубчевський, Р.В.
Бібліографічний опис: Зубчевський Р. В. Маркетинг в банківській сфері (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Р. В. Зубчевський; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
банк
банківській маркетинг
приватбанк
marketing
bank
bank marketing
privatbank
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності банку, надана характеристика конкурентоспроможності банку та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства АТ КБ «ПриватБанк»: надано техніко-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено маркетингове середовище компанії, проаналізовані основні складові комплексу маркетингу на підприємстві АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк»: розроблено заходи з удосконалення іміджу банку шляхом становлення більш лояльної комісійної політики та поліпшення роботи відділу маркетингу.
The work deals with the theoretical aspects of bank marketing, considers the essence, principles and tools of marketing activities of the bank, provides a description of the bank's competitiveness and determines the importance of marketing for the company in market conditions. The marketing activity of the enterprise Public joint-stock company "PrivatBank" is analyzed: the technical and economic characteristic of the activity of the enterprise is given, the marketing environment of the company is investigated, the main components of the marketing complex at the enterprise Public joint-stock company "PrivatBank" are analyzed. Ways to improve the marketing activities of Public joint-stock company "PrivatBank" are proposed: measures are developed to improve the image of the bank by establishing a more loyal commission policy and improving the work of the marketing department.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Zubchevsky.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зубчевський Р.В. Реферат.pdf376,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.