Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13855
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович)
Інші назви: Improving the marketing activities of "Lubny Markets" (IEC Kopotun Vadym Dmytrovych)
Автори: Іващенко, Т.С.
Бібліографічний опис: Іващенко Т. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Т. С. Іващенко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 99 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
ефективність маркетингової діяльності
інтернет-магазин
збутова політика
просування
marketing
marketing activities
management
marketing efficiency
online store
sales policy
promotion
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингової діяльності торгового підприємства «Лубни Маркет». Розглянуто сутність та принципи маркетингової діяльності підприємства. Визначено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності. Обґрунтовано напрями управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику «Лубни Маркет». Проведено дослідження маркетингової діяльності «Лубни Маркет» та оцінено ефективність управління маркетинговою діяльністю «Лубни Маркет». Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності «Лубни Маркет» за допомогою реалізації проєкту створення інтернет-магазину для просування та збуту товарів у «Лубни Маркет».
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing activities of the trading company «Lubny Market». The essence and principles of marketing activity of the enterprise are considered. Methodical approaches to the evaluation of marketing activities are determined. The directions of marketing activity management and ways of its improvement are substantiated. The organizational and economic characteristics of Lubny Market are analyzed. A study of the marketing activities of Lubny Market was conducted and the effectiveness of marketing activities management of Lubny Market was evaluated. Recommendations for improving the efficiency of marketing activities of Lubny Market through the implementation of the project of creating an online store for the promotion and sale of goods in Lubny Market are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Ivaschenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іващенко Т.С. Реферат.pdf498,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.