Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13855
Title: Удосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович)
Other Titles: Improving the marketing activities of "Lubny Markets" (IEC Kopotun Vadym Dmytrovych)
Authors: Іващенко, Т.С.
Citation: Іващенко Т. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Т. С. Іващенко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 99 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
ефективність маркетингової діяльності
інтернет-магазин
збутова політика
просування
marketing
marketing activities
management
marketing efficiency
online store
sales policy
promotion
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингової діяльності торгового підприємства «Лубни Маркет». Розглянуто сутність та принципи маркетингової діяльності підприємства. Визначено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності. Обґрунтовано напрями управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику «Лубни Маркет». Проведено дослідження маркетингової діяльності «Лубни Маркет» та оцінено ефективність управління маркетинговою діяльністю «Лубни Маркет». Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності «Лубни Маркет» за допомогою реалізації проєкту створення інтернет-магазину для просування та збуту товарів у «Лубни Маркет».
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing activities of the trading company «Lubny Market». The essence and principles of marketing activity of the enterprise are considered. Methodical approaches to the evaluation of marketing activities are determined. The directions of marketing activity management and ways of its improvement are substantiated. The organizational and economic characteristics of Lubny Market are analyzed. A study of the marketing activities of Lubny Market was conducted and the effectiveness of marketing activities management of Lubny Market was evaluated. Recommendations for improving the efficiency of marketing activities of Lubny Market through the implementation of the project of creating an online store for the promotion and sale of goods in Lubny Market are offered.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Ivaschenko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іващенко Т.С. Реферат.pdf498,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.