Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Т.С.-
dc.date.accessioned2021-12-17T12:47:20Z-
dc.date.available2021-12-17T12:47:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІващенко Т. С. Удосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Т. С. Іващенко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 99 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ivaschenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингової діяльності торгового підприємства «Лубни Маркет». Розглянуто сутність та принципи маркетингової діяльності підприємства. Визначено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності. Обґрунтовано напрями управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику «Лубни Маркет». Проведено дослідження маркетингової діяльності «Лубни Маркет» та оцінено ефективність управління маркетинговою діяльністю «Лубни Маркет». Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності «Лубни Маркет» за допомогою реалізації проєкту створення інтернет-магазину для просування та збуту товарів у «Лубни Маркет».en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects and features of marketing activities of the trading company «Lubny Market». The essence and principles of marketing activity of the enterprise are considered. Methodical approaches to the evaluation of marketing activities are determined. The directions of marketing activity management and ways of its improvement are substantiated. The organizational and economic characteristics of Lubny Market are analyzed. A study of the marketing activities of Lubny Market was conducted and the effectiveness of marketing activities management of Lubny Market was evaluated. Recommendations for improving the efficiency of marketing activities of Lubny Market through the implementation of the project of creating an online store for the promotion and sale of goods in Lubny Market are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectінтернет-магазинen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketing efficiencyen_US
dc.subjectonline storeen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності «Лубни Маркети» (ФОП Копотун Вадим Дмитрович)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of "Lubny Markets" (IEC Kopotun Vadym Dmytrovych)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іващенко Т.С. Реферат.pdf498,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.