Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКейдалюк, С.О.-
dc.date.accessioned2021-12-17T13:21:09Z-
dc.date.available2021-12-17T13:21:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКейдалюк С. О. Удосконалення Інтернет-маркетингу театральної студії "Ілюзіон Дмитра Олешко" (ФОП Олешко Дмитро Олексійович) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / С. О. Кейдалюк; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 104 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Keidaliuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти теорії маркетингу та підходів до ведення Інтернет-маркетингу підприємства. Проаналізовано маркетингове середовище підприємства, конкурентну діяльність, STEP-,SWOT- та SNW-аналіз та прибутковість запропонованих нововведень. Запропоновано включення email-маркетингу та Телеграм-каналу у діяльність підприємства, запуск веб-сайту та використання його для рекламних кампаній, зміна підходу до деяких соц-мереж.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing theory and approaches to conducting Internet marketing of the firm Author analyses the marketing environment of the enterprise, competitive activity, STEP-, SWOT- and SNW-analysis and the profitability of the proposed innovations. Author proposes to include email marketing and a Telegram channel in marketing activities, launch a website and use it for advertising campaigns, change the approach for some social networks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectВеб-сайтen_US
dc.subjectмалий Бізнесen_US
dc.subjectInternet Marketingen_US
dc.subjectWebsiteen_US
dc.subjectSmall Businessen_US
dc.titleУдосконалення Інтернет-маркетингу театральної студії "Ілюзіон Дмитра Олешко" (ФОП Олешко Дмитро Олексійович)en_US
dc.title.alternativeImproving of the Internet marketing of the theater studio "Illusion of Dmitry Oleshko" (Private individual Oleshko Dmitry Alekseevich)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кейдалюк С.О. Реферат.pdf235,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.