Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13857
Назва: Формування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА"
Інші назви: Formation of marketing strategy of insurance company PJSC "ASKA"
Автори: Кльована, В.О.
Бібліографічний опис: Кльована В. О. Формування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА" : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. О. Кльована; наук. кер. М. А. Саєнсус; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
страхова компанія
marketing strategy
insurance company
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо підвищення ефективності стратегії страхової компанії.
The purpose of the qualification work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for improving the strategy of the insurance company.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/4.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кльована В.О. Реферат.pdf661,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.