Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13857
Title: Формування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА"
Other Titles: Formation of marketing strategy of insurance company PJSC "ASKA"
Authors: Кльована, В.О.
Citation: Кльована В. О. Формування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА" : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. О. Кльована; наук. кер. М. А. Саєнсус; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова стратегія
страхова компанія
marketing strategy
insurance company
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо підвищення ефективності стратегії страхової компанії.
The purpose of the qualification work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for improving the strategy of the insurance company.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/4.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кльована В.О. Реферат.pdf661,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.