Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКльована, В.О.-
dc.date.accessioned2021-12-17T13:31:49Z-
dc.date.available2021-12-17T13:31:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКльована В. О. Формування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА" : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. О. Кльована; наук. кер. М. А. Саєнсус; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/4.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо підвищення ефективності стратегії страхової компанії.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is to substantiate the theoretical provisions, methodological approaches and scientific and applied recommendations for improving the strategy of the insurance company.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectстрахова компаніяen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectinsurance companyen_US
dc.titleФормування маркетингової стратегії страхової компанії ПрАТ "АСКА"en_US
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy of insurance company PJSC "ASKA"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кльована В.О. Реферат.pdf661,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.