Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопань, М.С.-
dc.date.accessioned2021-12-17T14:24:51Z-
dc.date.available2021-12-17T14:24:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКопань М. С. Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «КОНСТАНТА-Д») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / М. С. Копань; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 100 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kopan.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти організації та управління маркетингової діяльності на підприємстві та методи оцінювання ефективності управління даною діяльністю. Проаналізовано економічно-фінансову діяльність ТОВ «КОНСТАНТА-Д» та організацію маркетингової діяльності на підприємстві, розраховано економічну ефективність управління маркетинговою діяльністю на ТОВ «КОНСТАНТА-Д». Запропоновано на ТОВ «КОНСТАНТА-Д» ввести посаду маркетинг- менеджера, знизити витрати на рекламу та розробити власний Інтернет-сайт.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the organization and management of marketing activities at the company and methods of evaluating the effectiveness of management of this activity. Author analyzed the economic and financial activities of LLC "KONSTANTA-D" and the organization of marketing activities at the company, calculated the economic efficiency of management of marketing activities at LLC "KONSTANTA-D". It is proposed to introduce the position of marketing manager at LLC "KONSTANTA-D", reduce advertising costs and develop its own website.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectТОВ «КОНСТАНТА-Д»en_US
dc.subjectгосподарська діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетинг-менеджерen_US
dc.subjectLLC "KONSTANTA-D"en_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing manageren_US
dc.titleОрганізація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «КОНСТАНТА-Д»)en_US
dc.title.alternativeOrganization and management of marketing activity of the company (on materials LLC "KONSTANTA-D")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копань М.С. Реферат.pdf321,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.