Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудрявець, Д.О.-
dc.date.accessioned2021-12-17T14:57:13Z-
dc.date.available2021-12-17T14:57:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКудрявець Д. О. Пропозиції щодо організації збутової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Кудрявець; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kudryavets.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування збутової діяльності в системі маркетингу підприємства, сутність маркетингової збутової діяльності, види та канали збуту на підприємстві, управління збутовою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано збутову діяльність ДП «Шосткинський агролісгосп», профіль маркетингового середовища, проаналізовано сучасний стан збутової діяльності, здійснено оцінку ефективності збутової діяльності. Запропоновано шляхи щодо удосконалення збутової діяльності: впровадження CRM-системи на ДП «Шосткинський агролісгосп». Представлена прогнозна оцінка ефективності шляхів удосконалення збутової діяльності. В роботі розроблена прогнозна тренд-сезонна модель з використанням MS Excel.en_US
dc.description.abstractThe graduation work consists of three sections. The object of the study is the marketing activities of the SE "Shostkinsky agroleskhoz" in the logging market. The paper discusses the theoretical aspects of the formation of sales activities in the marketing system of an enterprise, the essence of marketing sales activities, types and channels of sales at the enterprise, management of sales activities at the enterprise. The sales activities of SE "Shostkinsky agroleskhoz", the profile of the marketing environment are analyzed, the current state of sales activities is analyzed, and the effectiveness of sales activities is assessed. Ways to improve sales activities are proposed: the introduction of a CRM-system at the state enterprise "Shostkinsky agroleskhoz". A predictive assessment of the effectiveness of ways to improve sales activities is presented. The work has developed a forecast trend-seasonal model using MS Excel.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління та контрольen_US
dc.subjectефективність збутової діяльностіen_US
dc.subjectXYZ аналізen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsales activitiesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmanagement and controlen_US
dc.subjectefficiency of sales activitiesen_US
dc.subjectXYZ analysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleПропозиції щодо організації збутової діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeProposals for the organization of sales activities of the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудрявець Д.О. Реферат.pdf171,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.