Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозанова, К.О.-
dc.date.accessioned2021-12-17T15:49:49Z-
dc.date.available2021-12-17T15:49:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛозанова К. О. Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства «FAST First Aid» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. О. Лозанова; наук. кер. В. М. Беспалов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 85 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Lozanova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій та їх сучасних інструментів. Проаналізовано маркетингова діяльність підприємства FAST First AID. Встановлено слабкі сторони діяльності компанії та запропоновано методи їх вирішення. Розроблено структуру маркетингового відділу, наведенні рекомендації щодо удосконалення соціальних мереж та сайту компанії, створено стратегію маркетингових комунікацій організації на наступний рік.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing communications and their tools. Author analyzed marketing of the Fast First Aid company. Defined disadvantages of marketing policy and proposed solutions to current threads. Structure of marketing department was created along with propositions to social median and site improvements. Marketing communication strategy for the following week was set.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectперша допомогаen_US
dc.subjectмаркетингові комунікації корпоративних освітніх послугen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectfirst aiden_US
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing of the corporate educations servicesen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства «FAST First Aid»en_US
dc.title.alternativeThe Improvements of Fast First Aid Marketing Communicationsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозанова К.О. Реферат.pdf130,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.