Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Г.А.-
dc.date.accessioned2021-12-17T16:52:46Z-
dc.date.available2021-12-17T16:52:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМазур Г. А. Маркетинг промислового підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Г. А. Мазур; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 124 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Mazur.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти промислового маркетингу, його сутність та передумови розвитку, методи оцінки ефективності здійснення заходів промислового маркетингу на підприємстві. Проаналізовано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства, макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД», ефективність комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД». Запропоновано напрямки удосконалення маркетингу на ПП «ІНТЕР СКЛАД» та економічно обґрунтуванно шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of industrial marketing, essence and preconditions of development, the methods of the efficiency of the industrial marketing measures at the enterprise. Author analysis characteristics of economic and financial activities of the enterprise, effectiveness of marketing complex of the company «INTER SKLAD».-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваen_US
dc.subjectB2B маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність промислового підприємстваen_US
dc.subjectметоди оцінки ефективності промислового маркетингуen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectindustrial enterpriseen_US
dc.subjectmarketing of industrial companyen_US
dc.subjectB2B marketingen_US
dc.subjectmarketing activities of industrial enterprisesen_US
dc.subjectmethods for assessing the effectiveness of industrial marketingen_US
dc.titleМаркетинг промислового підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД»en_US
dc.title.alternativeMarketing of the industrial company «INTER SKLAD»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазур Г.А. Реферат.pdf636,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.