Маркетинг промислового підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти промислового маркетингу, його сутність та передумови розвитку, методи оцінки ефективності здійснення заходів промислового маркетингу на підприємстві.
Проаналізовано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства, макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД», ефективність комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД».
Запропоновано напрямки удосконалення маркетингу на ПП «ІНТЕР СКЛАД» та економічно обґрунтуванно шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of industrial marketing, essence and preconditions of development, the methods of the efficiency of the industrial marketing measures at the enterprise. Author analysis characteristics of economic and financial activities of the enterprise, effectiveness of marketing complex of the company «INTER SKLAD».
The work deals with the theoretical aspects of industrial marketing, essence and preconditions of development, the methods of the efficiency of the industrial marketing measures at the enterprise. Author analysis characteristics of economic and financial activities of the enterprise, effectiveness of marketing complex of the company «INTER SKLAD».
Опис
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Ключові слова
маркетинг, промислове підприємство, маркетинг промислового підприємства, B2B маркетинг, маркетингова діяльність промислового підприємства, методи оцінки ефективності промислового маркетингу, marketing, industrial enterprise, marketing of industrial company, B2B marketing, marketing activities of industrial enterprises, methods for assessing the effectiveness of industrial marketing
Бібліографічний опис
Мазур Г. А. Маркетинг промислового підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг та міжнародна логістика» / Г. А. Мазур; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 124 с.