Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13873
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг»)
Інші назви: Improvement of marketing activity of Star Shine Shipping LLC
Автори: Ткаченко, А.А.
Бібліографічний опис: Ткаченко А. А. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Стар Шайн Шипінг») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / А. А. Ткаченко; наук. кер. К. І. Тарасова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 82 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище
маркетинг на ринку логістичних послуг
marketing
marketing environment
marketing in the market of logistics services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності підприємства, надана характеристика способам організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Стар Шайн Шипінг»: надано оргаізаційно-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Стар Шайн Шипінг». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Стар Шайн Шипінг» : розроблено заходи з удосконалення комунікаційної політики та зовнішньої реклами ТОВ«Стар Шайн Шипінг».
Qualification work consists of three sections. The object of research is the process of improving the marketing activities of Star Shine Shipping LLC. The paper considers the theoretical foundations of marketing activities of the enterprise, considers the essence, principles and tools of marketing activities of the enterprise, describes the methods of organization and management of marketing activities of the enterprise and determines the importance of marketing for the enterprise in market conditions. The marketing activity of Star Shine Shipping LLC is analyzed: the organizational and economic characteristics of the enterprise activity are given, the internal and external marketing environment of Star Shine Shipping LLC is studied. Ways to improve the marketing activities of Star Shine Shipping LLC are proposed: measures to improve the communication policy and outdoor advertising of Star Shine Shipping LLC are developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Tkachenko1.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко А. А. Реферат.pdf481,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.