Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13875
Назва: Маркетинг торгово-посередницького підприємства ФОП Федоренко В.В.
Інші назви: Marketing of the trade and intermediary individual-entrepreneur Fedorenko V.V.
Автори: Фоміна, К.А.
Бібліографічний опис: Фоміна К. А. Маркетинг торгово-посередницького підприємства ФОП Федоренко В.В. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / К. А. Фоміна; наук. кер. Н. М. Андрєєва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 98 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: торговий маркетинг
конкурентоспроможність
сегментація
дослідження сприйняття споживачів
trade marketing
competitiveness
segmentation
consumer perception research
Короткий огляд (реферат): У роботі розкриті місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємстві; розглянуті інноваційні підходи щодо управління продажем у торговому маркетингу та специфіку маркетингу роздрібного підприємства; досліджено маркетингове середовище підприємства ФОП Федоренко В.В. та рівень конкурентоспроможності; здійснено маркетингове дослідження сприйняття споживачів ФОП Федоренко В.В.; оцінено економічну ефективність запропонованих маркетингових заходів. Автор пропонує основні напрями удосконалення системи маркетингової діяльності ФОП Федоренко В.В., проведено оцінку впливу запропонованих рекомендацій на показники економічної ефективності. Qualification work consists of three sections.
The object of research is the marketing activities of individual-entrepreneur Fedorenko V.V, which produces and sells retail furniture of various types in the market of Odessa. Subject of research: features and specifics of marketing activity of the enterprise. The place and role of marketing in the entrepreneurial activity of trade and intermediary enterprises are revealed in the work; innovative approaches to sales management in trade marketing and the specifics of retail marketing are considered; the marketing environment and the level of competitiveness of the individual-entrepreneur Fedorenko V.V. are investigated; the marketing research of individual-entrepreneur Fedorenko V.V. consumers perception of is carried out; the economic efficiency of the offered marketing measures is estimated. The author offers the main directions of improvement of the system of marketing activity of individual-entrepreneur Fedorenko V.V, the estimation of influence of the offered recommendations on indicators of economic efficiency is carried out.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Fomina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоміна К.А. Реферат.pdf155,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.