Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13877
Title: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка»
Other Titles: Analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of the insurance company "Unika"
Authors: Хохлова, Є.Д.
Citation: Хохлова Є. Д. Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Є. Д.. Хохлова; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: страховий маркетинг
комплекс маркетингу
комунікативна політика
insurance marketing
marketing complex
communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти аналізу та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств, надано послідовність рекомендацій для оптимізації роботи компанії Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність страхової компанії «Уніка», досліджено маркетингову середу підприємства, його товарну, цінову та збутову політику. Запропоновано наступні поради, щодо удосконалення рекламної діяльності СК «Уніка»: залучення іноземного капіталу, підвищення кваліфікації кадрів шляхом відкриття власних центрів, удосконалення ліцензування діяльності страхових компаній, запровадження системи захисту проти COVID.
The work deals with the theoretical aspects of the analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of enterprises, provides a sequence of recommendations for optimizing the company The financial and economic activity of the insurance company "Unika" is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its commodity, price and sales policy are investigated. The following tips are offered to improve the advertising activities of Unika Insurance Company: attracting foreign capital, improving the skills of personnel by opening their own centers, improving the licensing of insurance companies, the introduction of a system of protection against COVID.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Khokhlova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохлова Л.Д. Реферат.pdf365,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.