Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХохлова, Є.Д.-
dc.date.accessioned2021-12-18T12:12:49Z-
dc.date.available2021-12-18T12:12:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХохлова Є. Д. Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Є. Д.. Хохлова; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Khokhlova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти аналізу та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств, надано послідовність рекомендацій для оптимізації роботи компанії Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність страхової компанії «Уніка», досліджено маркетингову середу підприємства, його товарну, цінову та збутову політику. Запропоновано наступні поради, щодо удосконалення рекламної діяльності СК «Уніка»: залучення іноземного капіталу, підвищення кваліфікації кадрів шляхом відкриття власних центрів, удосконалення ліцензування діяльності страхових компаній, запровадження системи захисту проти COVID.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of enterprises, provides a sequence of recommendations for optimizing the company The financial and economic activity of the insurance company "Unika" is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its commodity, price and sales policy are investigated. The following tips are offered to improve the advertising activities of Unika Insurance Company: attracting foreign capital, improving the skills of personnel by opening their own centers, improving the licensing of insurance companies, the introduction of a system of protection against COVID.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстраховий маркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectinsurance marketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.titleАналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності страхової компанії «Уніка»en_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of the insurance company "Unika"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохлова Л.Д. Реферат.pdf365,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.