Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13878
Title: Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО»
Other Titles: Management complex of the marketing`s enterprise LLC «Mercury-AUTO»
Authors: Чапала, Д.О.
Citation: Чапала Д. О. Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Чапала; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
маркетингові комунікації
комплекс маркетингу
економічний ефект
ринок автозапчастин
marketing
marketing activity
marketing environment
marketing communications
marketing complex
economic effect
auto parts market
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО». У роботі розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингом, сутність комплексу маркетингу, структура та елементи комплексу маркетингу, механізм управління комплексом маркетингу підприємства на ринку автозапчастин. Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведено оцінку ефективності управління комплексом маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО». Запропоновано заходи удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО»: створення інтернет-магазину, впровадження рекламної кампанії, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів, впровадження бонусної програми та акційних знижок, удосконалення роботи з постачальниками.
Qualification work consists of three sections. The object of research is the marketing activities of the company LLC "Mercury-AUTO". The paper considers the theoretical foundations of marketing complex management, the essence of the marketing complex, the structure and elements of the marketing complex, the management mechanism of the marketing complex of the enterprise in the auto parts market. The profile of the marketing environment is analyzed and the efficiency of the marketing complex management at the enterprise "Mercury-AUTO" is evaluated. Measures to improve the marketing complex at Mercury-AUTO LLC are proposed: creation of an online store, implementation of an advertising campaign, generation of traffic from social networks and thematic resources, introduction of a bonus program and promotional discounts, improvement of work with suppliers.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Chapala.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чапала Д.О. Реферат.pdf276,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.