Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13878
Назва: | Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» |
Інші назви: | Management complex of the marketing`s enterprise LLC «Mercury-AUTO» |
Автори: | Чапала, Д.О. |
Бібліографічний опис: | Чапала Д. О. Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Чапала; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг маркетингова діяльність маркетингове середовище маркетингові комунікації комплекс маркетингу економічний ефект ринок автозапчастин marketing marketing activity marketing environment marketing communications marketing complex economic effect auto parts market |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО». У роботі розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингом, сутність комплексу маркетингу, структура та елементи комплексу маркетингу, механізм управління комплексом маркетингу підприємства на ринку автозапчастин.
Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведено оцінку ефективності управління комплексом маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО».
Запропоновано заходи удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО»: створення інтернет-магазину, впровадження рекламної кампанії, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів, впровадження бонусної програми та акційних знижок, удосконалення роботи з постачальниками. Qualification work consists of three sections. The object of research is the marketing activities of the company LLC "Mercury-AUTO". The paper considers the theoretical foundations of marketing complex management, the essence of the marketing complex, the structure and elements of the marketing complex, the management mechanism of the marketing complex of the enterprise in the auto parts market. The profile of the marketing environment is analyzed and the efficiency of the marketing complex management at the enterprise "Mercury-AUTO" is evaluated. Measures to improve the marketing complex at Mercury-AUTO LLC are proposed: creation of an online store, implementation of an advertising campaign, generation of traffic from social networks and thematic resources, introduction of a bonus program and promotional discounts, improvement of work with suppliers. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Chapala.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чапала Д.О. Реферат.pdf | 276,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.