Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13879
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН»
Other Titles: Improving the marketing communication policy of the enterprise on the example of "SCHOOL OF KEVIN"
Authors: Шульга, С.В.
Citation: Шульга С. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / С. В. Шульга; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 127 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова політика комунікацій
МПК
маркетинг у соціальних медіа
комплекс маркетингових комунікацій фірми
marketing
marketing communication policy
MCP
social media marketing
enterprise’s marketing communication complex
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингової політики комунікацій зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями маркетингових комунікацій, що можуть застосовуватися на сучасних підприємствах, розглянуті методичні підходи до оцінки ефективності різних заходів комунікативної політики, а також проаналізовано специфіку організації маркетингових комунікацій у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність «Школи Кевін»: комплекс маркетингу підприємства, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій фірми та дієвості стратегії маркетингу у соціальних медіа, яку реалізовує підприємство. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій фірми за кожним із напрямів комунікативного комплексу фірми. Визначено шляхи для вдосконалення стратегії SMM «Школи Кевін». Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для даного підприємства.
The qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an enterprise. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of marketing communications which enterprises may use. Apart of it approaches to evaluation of communication policy performance as well as complex of marketing communications in education field were considered. Author is analyzing marketing activity of the company. The analysis includes: the complex of marketing of the “School of Kevin”, marketing environment of the enterprise, provides the performance evaluation of marketing communications complex as well as performance of strategy of the company in social media. Author offers list of measures aimed on improvement of the enterprise`s marketing communication policy by each pathway. In field of SMM ways of optimization were selected. As the final recommendation part, main modern trends in content marketing applicable for the “School`s of Kevin” specificity were described.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Shulha.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шульга С.В. Реферат.pdf229,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.