Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, С.В.-
dc.date.accessioned2021-12-18T12:29:11Z-
dc.date.available2021-12-18T12:29:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШульга С. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / С. В. Шульга; наук. кер. О. В. Рулінська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 127 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shulha.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингової політики комунікацій зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями маркетингових комунікацій, що можуть застосовуватися на сучасних підприємствах, розглянуті методичні підходи до оцінки ефективності різних заходів комунікативної політики, а також проаналізовано специфіку організації маркетингових комунікацій у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність «Школи Кевін»: комплекс маркетингу підприємства, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій фірми та дієвості стратегії маркетингу у соціальних медіа, яку реалізовує підприємство. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій фірми за кожним із напрямів комунікативного комплексу фірми. Визначено шляхи для вдосконалення стратегії SMM «Школи Кевін». Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для даного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists of an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an enterprise. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of marketing communications which enterprises may use. Apart of it approaches to evaluation of communication policy performance as well as complex of marketing communications in education field were considered. Author is analyzing marketing activity of the company. The analysis includes: the complex of marketing of the “School of Kevin”, marketing environment of the enterprise, provides the performance evaluation of marketing communications complex as well as performance of strategy of the company in social media. Author offers list of measures aimed on improvement of the enterprise`s marketing communication policy by each pathway. In field of SMM ways of optimization were selected. As the final recommendation part, main modern trends in content marketing applicable for the “School`s of Kevin” specificity were described.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційen_US
dc.subjectМПКen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаen_US
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікацій фірмиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectMCPen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjectenterprise’s marketing communication complexen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства на прикладі «ШКОЛИ КЕВІН»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy of the enterprise on the example of "SCHOOL OF KEVIN"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульга С.В. Реферат.pdf229,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.