Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13886
Назва: Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.»
Інші назви: Improvement of the international marketing internet activity of the advertising agency on the example of "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.”
Автори: Дашян, А.С.
Бібліографічний опис: Дашян А. С. Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / А. С. Дашян; наук. кер. І. О. Уханова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: Міжнародний маркетинг
інтернет-маркетинг
міжнародна маркетингова діяльність
міжнародна реклама
міжнародна торгівля маркетинговими послугами
International marketing
internet marketing
international marketing activities
international advertising
international trade in marketing services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи дослідження міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу, визначено позитивні та негативні фактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність в сфері інтернет-маркетингу на глобальних ринках. Виявлено та описано методи аналізу міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу Проаналізовано міжнародну маркетингову діяльність підприємства “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” в сфері інтернет-маркетингу. Наведено SWOT-аналіз підприємства з повним комплексом факторів діяльності компанії. Проведено аналіз фінансових показників та кадрових показників. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.», зокрема за рахунок організаційних рішень, технологічних вдосконалень, диверсифікації ринків збуту послуг.
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the international marketing activities of the advertising agency and ways to improve it The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities in the field of Internet marketing, identifies positive and negative factors influencing international marketing activities in the field of Internet marketing in global markets. Methods of analysis of international marketing activities in the field of Internet marketing are identified and described The international marketing activity of the enterprise “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” is analyzed. in the field of Internet marketing. The SWOT-analysis of the enterprise with a full complex of factors of activity of the company is resulted. The directions of improvement of the international marketing Internet activity of the advertising agency "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O. », in particular due to organizational decisions, technological improvements, diversification of markets for services.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dashian.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дашян А.С. Реферат.pdf482,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.