Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДашян, А.С.-
dc.date.accessioned2021-12-19T14:42:06Z-
dc.date.available2021-12-19T14:42:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДашян А. С. Удосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / А. С. Дашян; наук. кер. І. О. Уханова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Dashian.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методологічні основи дослідження міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу, визначено позитивні та негативні фактори впливу на міжнародну маркетингову діяльність в сфері інтернет-маркетингу на глобальних ринках. Виявлено та описано методи аналізу міжнародної маркетингової діяльності в сфері інтернет-маркетингу Проаналізовано міжнародну маркетингову діяльність підприємства “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” в сфері інтернет-маркетингу. Наведено SWOT-аналіз підприємства з повним комплексом факторів діяльності компанії. Проведено аналіз фінансових показників та кадрових показників. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.», зокрема за рахунок організаційних рішень, технологічних вдосконалень, диверсифікації ринків збуту послуг.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the international marketing activities of the advertising agency and ways to improve it The paper considers the theoretical and methodological foundations of the study of international marketing activities in the field of Internet marketing, identifies positive and negative factors influencing international marketing activities in the field of Internet marketing in global markets. Methods of analysis of international marketing activities in the field of Internet marketing are identified and described The international marketing activity of the enterprise “MOBILITHIUM SP Z.O.O.” is analyzed. in the field of Internet marketing. The SWOT-analysis of the enterprise with a full complex of factors of activity of the company is resulted. The directions of improvement of the international marketing Internet activity of the advertising agency "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O. », in particular due to organizational decisions, technological improvements, diversification of markets for services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectМіжнародний маркетингen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьen_US
dc.subjectміжнародна рекламаen_US
dc.subjectміжнародна торгівля маркетинговими послугамиen_US
dc.subjectInternational marketingen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectinternational marketing activitiesen_US
dc.subjectinternational advertisingen_US
dc.subjectinternational trade in marketing servicesen_US
dc.titleУдосконалення міжнародної маркетингової інтернет діяльності рекламного агентства на прикладі «MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.»en_US
dc.title.alternativeImprovement of the international marketing internet activity of the advertising agency on the example of "MOBILITHIUM S.P. Z.O.O.”en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дашян А.С. Реферат.pdf482,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.