Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13892
Назва: Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО»)
Інші назви: Strategy for increasing the international competitiveness of the distribution company (on the example of LLC «TSETECHNO»)
Автори: Мартиненко, В.В.
Бібліографічний опис: Мартиненко В. В. Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / В. В. Мартиненко; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: міжнародна конкурентоспроможність дистриб’юторського підприємства
ТОВ “ЦЕТЕХНО”
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
чинники міжнародної конкурентоспроможності
міжнародний маркетинг
організація міжнародної логістики
international competitiveness of the distribution company
TSETECHNO LLC
foreign economic activity of the enterprise
factors of international competitiveness
international marketing
organization of international logistics
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи та організаційно-економічні рішення рішення щодо вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО». Проаналізовано основні складові міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, узагальнено чинники, що впливають на її стан та формування, проаналізовано міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “ЦЕТЕХНО”. Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, зокрема за рахунок міжнародного маркетингу та удосконалення логістичної складової.
Thesis consists of three chapters. The object of research is the process of developing and improving the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The paper considers the theoretical foundations and organizational and economic solutions of the decision to improve the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The main components of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are analyzed, the factors influencing its condition and formation are generalized, the international competitiveness of TSETECHNO LLC is analyzed. The directions of increase of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are offered, in particular at the expense of the international marketing and improvement of a logistic component.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Martynenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартиненко В.В. Реферат.pdf152,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.