Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13894
Назва: Підвищення ефективності імпортної діяльності фармацевтичної дистриб’юторської компанії (на прикладі ТОВ «Іммунофарм»)
Інші назви: Improving the efficiency of import activities of a pharmaceutical distribution company (on the example of "Immunopharm")
Автори: Мєхова, І.О.
Бібліографічний опис: Мєхова І. О. Підвищення ефективності імпортної діяльності фармацевтичної дистриб’юторської компанії (на прикладі ТОВ «Іммунофарм») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / І. О. Мєхова; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 106 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імпортна діяльність
ефективність
фармацевтична галузь
дистриб’юторська компанія
import activity
efficiency
pharmaceutical industry
distribution company
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення імпорту фармацевтичного підприємства, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на імпортну діяльність підприємства та методи її оцінки. Запропоновано впровадження сучасних технологій логістики імпортної діяльності фармацевтичної дистриб’юторської компанії ТОВ «Іммунофарм», розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції.
The paper considers the theoretical aspects of the import of a pharmaceutical company, determines the impact of internal and external environment on the import activities of the company and methods of its evaluation. The introduction of modern logistics technologies of import activity of the pharmaceutical distribution company "Immunopharm" LLC is proposed, measures are developed to optimize the marketing budget and increase the efficiency of sales and promotion, in particular by diversifying sales and production markets, using e-commerce opportunities.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Mekhova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мєхова І.О. Реферат.pdf259,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.