Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13903
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами
Інші назви: Formation of communication policy of the financial industry
Автори: Аль-Масрі Моат
Бібліографічний опис: Аль-Масрі Моат Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі управління взаємовідносинами з клієнтами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / Аль-Масрі Моат; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 56 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
СRМ-система
клієнтська політика
communication policy
communications
PR-events
insurance company
Короткий огляд (реферат): Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи управління взаємовідносинами з клієнтами ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття клієнтської політки, управління взаємовідносинами з клієнтами, 2) розглянуто систему, методи і специфічність управління взаємовідносинами з клієнтами торгівельних підприємств; 3) проаналізовано систему управління взаємовідносинами з ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп», і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи управління взаємовідносинами з клієнтами на ТОВ ДП «Поліграф-Пакінг Груп».
The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Masri.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аль-Масрі Моат Реферат.pdf365,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.