Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойкова, А.Е.-
dc.date.accessioned2021-12-20T15:31:05Z-
dc.date.available2021-12-20T15:31:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБойкова А. Е. Управління збутовою діяльністю підприємства на ринку ювелірної продукції : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. Е. Бойкова; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Boikova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти. Дослідження основ та методів збутової діяльності підприємств. Проаналізовано Фінансово-господарську діяльність ТОВ «Амадео», конкурентне середовище функціонування підприємства, аналіз збуту продукції та ключові показники ефективності, напрямки удосконалення збутової діяльності через пошук нових каналів збуту та економічну ефективність від запропонованих заходів. Запропоновано Залучення соціальної мережі Instagram, як нового каналу по просуванню та збуту товарної продукції компанії, обґрунтовано економічну доцільність.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects Research of bases and methods of sales activity of enterprises Author analysis The financial and economic activity of Amadeo LLC, the competitive environment of the enterprise, the analysis of product sales and key performance indicators, areas for improving sales activities through the search for new sales channels and economic efficiency of the proposed measures Suggest Involvement of the social network Instagram as a new channel for the promotion and sale of the company's products, justified the economic feasibility.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectканали збутуen_US
dc.subjectринок ювелірних послугen_US
dc.subjectпоказники ефективностіen_US
dc.subjectфінансові результатиen_US
dc.subjectдинаміка збутуen_US
dc.subjectsales activityen_US
dc.subjectsales channelsen_US
dc.subjectjewelry marketen_US
dc.subjectefficiency indicatorsen_US
dc.subjectfinancial resultsen_US
dc.subjectsales dynamicsen_US
dc.titleУправління збутовою діяльністю підприємства на ринку ювелірної продукціїen_US
dc.title.alternativeManagement of sales activities of the enterprise in the jewelry marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойкова А.Е. Реферат.pdf302,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.