Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоршкова, С.Д.-
dc.date.accessioned2021-12-21T08:42:03Z-
dc.date.available2021-12-21T08:42:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГоршкова С. Д. Позитивний імідж як складова конкурентоспроможності організації на ринку торгівлі рослинами : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / С. Д. Горшкова; наук. кер. О. М. Данчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 50 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Gorshkova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування позитивного іміджу на підприємстві, зарубіжний та вітчизняний досвід формування позитивного іміджу на підприємстві, методи оцінки іміджу. Проаналізовано стан галузі квітникарства, надана загальна характеристика досліджуваного підприємства, розроблені пропозиції щодо удосконалення формування позитивного іміджу на підприємстві. Запропоновано формувати позитивний імідж на підприємстві на засадах інформаційних технологій, а саме завдяки впровадженню нової інформаційної системи моніторингу постачання квітникової продукції.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects formation of a positive image at the enterprise, foreign and domestic experience of formation of a positive image at the enterprise, methods of image assessment. Author analysis the state of the floriculture industry, the general characteristics of the researched enterprise are given, the offers on improvement of formation of positive image at the enterprise are developed. It is proposed to form a positive image at the enterprise on the basis of information technology, namely through the introduction of a new information system for monitoring the supply of flower products.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.titleПозитивний імідж як складова конкурентоспроможності організації на ринку торгівлі рослинамиen_US
dc.title.alternativePositive image as a component of the organization's competitiveness in the plant trade marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горшкова С.Д. Реферат.pdf306,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.