Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13916
Назва: Позитивний імідж господарюючого суб’єкта як основна складова конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Positive image of the business entity as the main component of the competitiveness of the enterprise
Автори: Джумагіліджов, М.
Бібліографічний опис: Джумагіліджов М. Позитивний імідж господарюючого суб’єкта як основна складова конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / М. Джумагіліджов; наук. кер. І. Д. Гречкосій; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імідж
показник
метод оцінки
конкурентоспроможність
управління
підприємство
image
indicator
evaluation method
competitiveness
management
enterprise
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування та управління іміджем підприємства.
The purpose of the thesis is to substantiate the theoretical provisions and develop practical recommendations for the formation and management of the image of the enterprise.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Dzhumagilidzhov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джумагіліджов М. Реферат.pdf521,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.