Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Д.А.-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:19:17Z-
dc.date.available2021-12-21T09:19:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДзюбенко Д. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку ресторанних послуг : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / Д. А. Дзюбенко; наук. кер. С. Ю. Ясинська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Dzyubenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ТОВ «Бесарабський Дворик». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Бесарабський Дворик», що полягають у використанні інструментів маркетингу залучення, які є ефективними та економічно доцільними.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of management of marketing activity of the enterprise are considered in the work. The financial and economic activity and business environment of Besarabsky Dvoryk LLC are analyzed. Measures to improve the management of marketing activities of LLC "Bessarabian Courtyard" are proposed, which consist in the use of marketing tools that are effective and economically feasible.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг-залученняen_US
dc.subjectмедіа-планen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing attractionen_US
dc.subjectmedia planen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку ресторанних послугen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterprise in the market of restaurant servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзюбенко Д.А. Реферат.pdf215,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.