Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13926
Title: Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель»
Other Titles: Management of marketing activities of PJSC "Odeskabel"
Authors: Міщенко, В.М.
Citation: Міщенко В. М. Управління маркетинговою діяльністю ПАТ «Одескабель» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / В. М. Міщенко; наук. кер. Г. А. Місько; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління
маркетингова діяльність
підприємство
management
marketing
enterprise
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства. Поняття та роль маркетингової діяльності підприємства. Концепції ведення маркетингової діяльності підприємства. Методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Надано загальну характеристику ПАТ «Одескабель». Проаналізовано маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Запропоновано маркетингові заходи, а саме: участь у виставках, розміщення реклами у спеціалізованих журналах та контекстна реклама у пошуковій системі Google. Витрати на маркетингові заходи відповідно до розробленого бюджету маркетингу становлять 479,61 тис. грн. Встановлено, що приріст маржинального доходу покриє витрати на маркетинг і забезпечить одержання додаткового доходу в розмірі: 28685,39 тис.грн. За результатами оцінки конкурентоспроможності ПАТ «Одескабель» після запропонованих заходів встановлено, що вона підвищиться на 0,17.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of the enterprise. The concept and role of marketing activities of the enterprise. Concepts of conducting marketing activities of the enterprise. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise. Author analysis marketing activities of PJSC "Odeskabel". The general characteristic of PJSC "Odeskabel" is given. The marketing activity of PJSC "Odeskabel" is analyzed. Marketing activities are offered, namely: participation in exhibitions, advertising in specialized magazines and contextual advertising in the Google search engine. Expenditures on marketing activities in accordance with the developed marketing budget amount to UAH 479.61 thousand. It is established that the increase in marginal revenue will cover marketing costs and provide additional income in the amount of: 28685.39 thousand UAH. According to the results of the competitiveness assessment of PJSC "Odeskabel" after the proposed measures it is established that it will increase by 0.17.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Mishenko.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міщенко В.М. Реферат.pdf233,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.