Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13927
Назва: Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі
Інші назви: Formation of communication policy of the financial industry
Автори: Панфілова, А.І.
Бібліографічний опис: Панфілова А. І. Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. І. Панфілова; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікаційна політика
комунікації
PR-заходи
страхова компанія
communication policy
communications
PR-events
insurance company
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження соціально-економічні комунікації з приводу просування послуг страхування на ринку Одеської області. В якості об’єкта дослідження ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування». Метoю роботи є Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття комунікації та комунікаційної політики, 2) розглянуто систему, методи і специфічність комунікації фінансових установ; 3) проаналізовано систему комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал» і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення комунікаційних заходів на ринок Одеської філії ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування».
The subject of research is socio-economic communications on the promotion of insurance services in the market of Odessa region .. As an object of study PJSC "Insurance Company Arsenal Insurance". The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Panfilova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панфілова А.І. Реферат.pdf323,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.