Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13927
Title: Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі
Other Titles: Formation of communication policy of the financial industry
Authors: Панфілова, А.І.
Citation: Панфілова А. І. Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. І. Панфілова; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: комунікаційна політика
комунікації
PR-заходи
страхова компанія
communication policy
communications
PR-events
insurance company
Abstract: Предметом дослідження соціально-економічні комунікації з приводу просування послуг страхування на ринку Одеської області. В якості об’єкта дослідження ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування». Метoю роботи є Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття комунікації та комунікаційної політики, 2) розглянуто систему, методи і специфічність комунікації фінансових установ; 3) проаналізовано систему комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал» і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення комунікаційних заходів на ринок Одеської філії ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування».
The subject of research is socio-economic communications on the promotion of insurance services in the market of Odessa region .. As an object of study PJSC "Insurance Company Arsenal Insurance". The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Panfilova.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панфілова А.І. Реферат.pdf323,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.