Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, А.І.-
dc.date.accessioned2021-12-21T11:21:24Z-
dc.date.available2021-12-21T11:21:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПанфілова А. І. Формування комунікативної політики підприємства фінансової галузі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. І. Панфілова; наук. кер. А. М. Кузнєцов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Panfilova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractПредметом дослідження соціально-економічні комунікації з приводу просування послуг страхування на ринку Одеської області. В якості об’єкта дослідження ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування». Метoю роботи є Мета випускної кваліфікаційної роботи: на основі аналізу існуючої системи комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал», розробити пропозиції щодо її вдосконалення. Відповідно до поставленої мети в роботі було виконано наступні завдання 1) надано поняття комунікації та комунікаційної політики, 2) розглянуто систему, методи і специфічність комунікації фінансових установ; 3) проаналізовано систему комунікацій ПАТ «Страхова компанія «Арсенал» і визначено її потенціал; 4) розроблено пропозиції щодо вдосконалення комунікаційних заходів на ринок Одеської філії ПАТ «Страхова компанія «Арсенал Страхування».en_US
dc.description.abstractThe subject of research is socio-economic communications on the promotion of insurance services in the market of Odessa region .. As an object of study PJSC "Insurance Company Arsenal Insurance". The purpose of the work is the purpose of the final qualification work: based on the analysis of the existing communication system of PJSC "Insurance Company" Arsenal ", to develop proposals for its improvement. In accordance with the set goal, the following tasks were performed in the work 1) the concept of communication and communication policy is given, 2) the system, methods and specificity of communication of financial institutions are considered; 3) the communication system of PJSC Arsenal Insurance Company was analyzed and its potential was determined; 4) proposals have been developed to improve communication measures for the market of the Odessa branch of PJSC Insurance Company "Arsenal Insurance". The obtained results can be used to increase the competitiveness of the enterprise at the regional level.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectPR-заходиen_US
dc.subjectстрахова компаніяen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectPR-eventsen_US
dc.subjectinsurance companyen_US
dc.titleФормування комунікативної політики підприємства фінансової галузіen_US
dc.title.alternativeFormation of communication policy of the financial industryen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панфілова А.І. Реферат.pdf323,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.