Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозенталь, А.Є.-
dc.date.accessioned2021-12-21T12:12:55Z-
dc.date.available2021-12-21T12:12:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРозенталь А. Є. Управління зовнішніми комунікаціями підприємства на ринку кабельно-провідникової продукції : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / А. Є. Розенталь; наук. кер. Т. Б. Кублікова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Rosenthal.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління зовнішніми комунікаціями підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ТОВ «Каблекс-Україна». Запропоновано заходи з удосконалення управління зовнішніми комунікаціями ТОВ «Каблекс-Україна», що полягають у використанні інструментів маркетингових комунікацій, які є ефективними на певному етапі життєвого циклу товару.en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of management of external communications of the enterprise are considered in the work The financial and economic activity, business environment and competitiveness of LLC "Cablex-Ukraine" are analyzed. Measures to improve the management of external communications of Cablex-Ukraine LLC are proposed, which consist in the use of marketing communication tools that are effective at a certain stage of the product life cycle.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectзовнішні комунікаціїen_US
dc.subjectінструменти маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectexternal communicationsen_US
dc.subjecttools of marketing communicationsen_US
dc.titleУправління зовнішніми комунікаціями підприємства на ринку кабельно-провідникової продукціїen_US
dc.title.alternativeManagement of external communications of the enterprise in the market of cable and wire productsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розенталь А.Є. Реферат.pdf187,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.