Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСафта, Р.М.-
dc.date.accessioned2021-12-21T12:19:49Z-
dc.date.available2021-12-21T12:19:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСафта Р. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства кабельно-провідникової продукції : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 073 «Менеджмент» / Р. М. Сафта; наук. кер. Г. А. Місько; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Safta.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема сутність понять "маркетингова діяльність" та "управління маркетинговою діяльністю",а також процес управління маркетинговою діяльністю та методи розробки бюджету маркетингу. Проаналізовано ринок кабельно-провідникової продукції України за методом PEST, встановлено фактори, що мають найбільший вплив на діяльність підприємств громадського харчування. Запропоновано комплекс маркетингових дій ,що дозволить їх позбавитися ,тобто сформувати комплекс маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe paper considers of marketing management of the enterprise, in particular the essence of the concepts of "marketing activities" and "management of marketing activities", as well as the process of marketing management and methods of developing a marketing budget. The market of cable and wire products of Ukraine by the PEST method is analyzed, the factors that have the greatest influence on the activity of public catering enterprises are established. A set of marketing actions is proposed, which will allow to get rid of them, ie to form a marketing complex.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectфінансовий станen_US
dc.subjectринок кабельно- провідникової продукції Україниen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectfinancial conditionen_US
dc.subjectmarket of cable and wire products of Ukraineen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства кабельно-провідникової продукціїen_US
dc.title.alternative"Managment of marketing activities of the enterprice of cable and wile productsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сафта Р.М. Реферат.pdf149,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.