Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13943
Назва: Соціальна реклама як комунікаційний ресурс управління
Інші назви: Social advertising as a communication management resource
Автори: Сало, Я.В.
Salo, Ya.
Бібліографічний опис: Сало Я. В. Соціальна реклама як комунікаційний ресурс управління / Я. В. Сало, Є. О. Іванова // Інтернаука. Серія: Економічні науки. – 2021. – №12.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-12-7784
Ключові слова: соціальна реклама
реклама
маркетингові комунікації
вплив на свідомість
некомерційна реклама
social advertising
advertising
marketing communications
influence on consciousness
non-commercial advertising
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто соціальну рекламу в якості комунікаційного ресурсу управління. Надано трактування соціальної реклами українськими та зарубіжними вченими. Зосереджено увагу на різниці понять «соціально реклама» та «некомерційна реклама». Означено, що соціальна реклама використовується для того, щоб більш ефективно управляти та регулювати соціальні процеси, поширювати важливу соціальну та правову інформацію, сформувати правильну громадську думку та залучити громадян до вирішення поточних проблем у соціальній сфері їх життя. У статті розкриваються загальні проблеми соціальної реклами в Україні, відображено її реальність та вплив на сучасне українське суспільство. Зосереджено увагу на тому, що теперішній стан соціальної реклами в Україні залишається в стадії становлення, тому що в країні відсутній єдиний орган управління, тому що не вистачає досвіду, інформаційна підтримка недостатня та багато інших факторів. Незважаючи на публічність цього питання, демографічні, економічні, політичні та соціальні проблеми, соціальна реклама не знаходить значної підтримки з боку уряду та інших органів. Недостатня обізнаність специфіки роботи та розвитку реклами негативно впливає на механізми покращення існуючих проблем в українському суспільстві, що в свою чергу впливає на недостатню ефективність регулювання соціальними процесами. Ці тенденції підкреслюють необхідність зміни нормативно-правової бази, що регулює відносини у сфері реклами, підготовки висококваліфікованих фахівців, що будуть займатися розробкою реклами, забезпеченням умов задля того, щоб посилити вплив соціальної реклами на формування високої моралі, етичні погляди в українському суспільстві. Зроблено аналіз компонентів повноцінної соціальної реклами та розкрито їх зміст. Розкрито тенденції розвитку і просування соціальної реклами в Україні. Доведено, що вид такої реклами потрібен для того, щоб просувати соціальні ідеї. У розвиненому суспільстві соціальна реклама є одним із інструментів покращення управління різними соціальними сферами. З метою забезпечення оптимізації розвитку соціальної реклами в Україні авторами рекомендовано впровадити ряд організаційно-правових заходів за такими. Зроблено висновки з даного дослідження, надано пропозиції щодо подальшого розвитку даної проблематики. The article considers social advertising as a communication resource of management. The interpretation of social advertising by Ukrainian and foreign scientists is given. The focus is on the differences between "social advertising" and "non-commercial advertising". It is noted that social advertising is used to more effectively manage and regulate social processes, disseminate important social and legal information, form the right public opinion and involve citizens in solving current problems in the social sphere of their lives. The article reveals the general problems of social advertising in Ukraine, reflects its reality and impact on modern Ukrainian society. Attention is focused on the fact that the current state of social advertising in Ukraine remains in its infancy, because there is no single governing body in the country, because there is a lack of experience, lack of information support and many other factors. Despite the publicity of the issue, demographic, economic, political and social issues, social advertising does not find significant support from the government and other bodies. Insufficient awareness of the specifics of the work and development of advertising has a negative impact on the mechanisms of improving existing problems in Ukrainian society, which in turn affects the lack of effective regulation of social processes. These trends emphasize the need to change the legal framework governing relations in the field of advertising, training of highly qualified professionals who will develop advertising, providing conditions to strengthen the impact of social advertising on the formation of high morals, ethical views in Ukrainian society. The analysis of the components of full-fledged social advertising is made and their content is revealed. Trends in the development and promotion of social advertising in Ukraine are revealed. It has been proven that the type of such advertising is needed in order to promote social ideas. In a developed society, social advertising is one of the tools to improve the management of various social spheres. In order to optimize the development of social advertising in Ukraine, the authors recommended to implement a number of organizational and legal measures. Conclusions from this study are made, suggestions for further development of this issue are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13943
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальна реклама як комунікаційний ресурс управління.pdf235,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.