Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13952
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй")
Інші назви: Improvement of the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Butterfly")
Автори: Башта, Н.М.
Бібліографічний опис: Башта Н. М. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми "Батерфляй") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Н. М. Башта; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
туризм
туристичне підприємство
туристичне агентство
marketing
marketing complex
tourism
tourist enterprise
travel agency
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес використання комплексу маркетингу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування комплексу маркетингу туристичного агентства «Баттерфляй». Метою дослідження є аналіз комплексу маркетингу туристичного підприємства та надання рекомендацій щодо його вдосконалення. У роботі розглянуто теоретичні основи комплексу маркетингу на туристичному підприємстві. Аналізується маркетингова діяльність туристичного агентства «Баттерфляй». Пропонуються шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Баттерфляй». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of using the complex of marketing by tourist enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of formation of the marketing complex of the travel agency "Butterfly". The purpose of the study is to analyze the marketing complex of the tourist enterprise and provide recommendations for its improvement. The theoretical bases of a marketing complex at the tourist enterprise are considered in the work. The marketing activity of the travel agency "Butterfly" is analyzed. Ways to improve the marketing activities of the travel agency "Butterfly" are proposed. According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Bashta.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Башта Н.М. Реферат.pdf483,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.