Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13954
Назва: Шляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму
Інші назви: Ways of increasing efficiency of tourism enterprises in the market of gastronomic tourism
Автори: Гергележиу, О.О.
Бібліографічний опис: Гергележиу О. О. Шляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / О. О. Гергележиу; наук. кер. Я. В. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: гастрономічний туризм
економічна ефективність
ефективність туристичної діяльності
SVP-аналіз
операційна діяльність підприємства
рентабельність
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
gastronomic tourism
economic efficiency
efficiency of tourist activity
SVP-analysis
operational activity of the enterprise
profitability
fixed costs
variable costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення ефективності господарської діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму. Висвітлено сутність та особливості розвитку гастрономічного туризму. Проаналізовано склад об’єктів та ресурсів гастрономічного туризму на території України. Надано загальну характеристику туристичного оператора «G-груп» (м. Київ). Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Туроператор G-груп » за 2018-2020 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового гастрономічного туру «Букет смаків Причорномор’я», який відповідає критеріям гастрономічного туризму. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The paper considers the theoretical aspects of ensuring the efficiency of economic activity of tourist enterprises in the market of gastronomic tourism. The essence and features of gastronomic tourism development are highlighted. The composition of objects and resources of gastronomic tourism on the territory of Ukraine is analyzed. The general characteristics of the tour operator «G-group» (Kyiv) are given. The financial and economic activity of Tour Operator «G-group» for 2018-2020 is analyzed. The design and implement a new gastronomic tour Bouquet of tastes of the «Black Sea region», which meets the criteria of gastronomic tourism, was proposed. The calculation of the upcoming tour has been made. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Gergelejiu.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гергележиу О.О. Реферат.pdf523,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.