Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГергележиу, О.О.-
dc.date.accessioned2021-12-24T08:43:42Z-
dc.date.available2021-12-24T08:43:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГергележиу О. О. Шляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / О. О. Гергележиу; наук. кер. Я. В. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Gergelejiu.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення ефективності господарської діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризму. Висвітлено сутність та особливості розвитку гастрономічного туризму. Проаналізовано склад об’єктів та ресурсів гастрономічного туризму на території України. Надано загальну характеристику туристичного оператора «G-груп» (м. Київ). Проаналізовано фінансову-господарську діяльність ТОВ «Туроператор G-груп » за 2018-2020 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового гастрономічного туру «Букет смаків Причорномор’я», який відповідає критеріям гастрономічного туризму. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of ensuring the efficiency of economic activity of tourist enterprises in the market of gastronomic tourism. The essence and features of gastronomic tourism development are highlighted. The composition of objects and resources of gastronomic tourism on the territory of Ukraine is analyzed. The general characteristics of the tour operator «G-group» (Kyiv) are given. The financial and economic activity of Tour Operator «G-group» for 2018-2020 is analyzed. The design and implement a new gastronomic tour Bouquet of tastes of the «Black Sea region», which meets the criteria of gastronomic tourism, was proposed. The calculation of the upcoming tour has been made. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectефективність туристичної діяльностіen_US
dc.subjectSVP-аналізen_US
dc.subjectопераційна діяльність підприємстваen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectпостійні витратиen_US
dc.subjectзмінні витратиen_US
dc.subjectточка беззбитковостіen_US
dc.subjectgastronomic tourismen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectefficiency of tourist activityen_US
dc.subjectSVP-analysisen_US
dc.subjectoperational activity of the enterpriseen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectfixed costsen_US
dc.subjectvariable costsen_US
dc.subjectbreak-even pointen_US
dc.titleШляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризмуen_US
dc.title.alternativeWays of increasing efficiency of tourism enterprises in the market of gastronomic tourismen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гергележиу О.О. Реферат.pdf523,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.