Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицюк, Г.В.-
dc.date.accessioned2021-12-24T12:01:58Z-
dc.date.available2021-12-24T12:01:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГрицюк Г. В. Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Г. В. Грицюк; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Gritsyuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються розвиток теоретичних і методичних засад, розробка методичних і практичних рекомендацій щодо управління рекламною діяльністю туристичного підприємства. Досліджено науковий і теоретичний базис рекламної діяльності туристичних підприємств та проаналізовано прикладні аспекти їх втілення в діяльність підприємства. Здійснено аналіз рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up» . Обґрунтовано удосконалення та перспективні напрямки менеджменту рекламної діяльності туристичної фірми «Join Up».en_US
dc.description.abstractThe paper considers the development of theoretical and methodological foundations, the development of methodological and practical recommendations for managing advertising activities of a tourist enterprise. The scientific and theoretical basis of advertising activities of tourist enterprises is studied and the applied aspects of their implementation in the company's activities are analyzed. The analysis of advertising activities of the travel company "Join up" is carried out. The article substantiates the improvement and promising directions of management of advertising activities of the travel company "Join up".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjecttravel companyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.titleУдосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі турфірми «Join Up»)en_US
dc.title.alternativeImproving the management of advertising activities of a tourist enterprise (on the example of a travel agency «Join Up»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грицюк Г.В. Реферат.pdf505,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.