Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлюс, І.Г.-
dc.date.accessioned2021-12-24T12:20:40Z-
dc.date.available2021-12-24T12:20:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлюс І. Г. Інноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / І. Г. Клюс; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Klyus.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Проаналізовано ДПТ як засіб ефективного збуту та комунікації із споживачами. Надано загальну характеристику туристичного агентства у складі мережі «Джоін Ап!». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність туристичного агентства «Джоін Ап!» за 2018-2020 роки та його систему маркетингових комунікацій. Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів. Розраховано ефективність запропонованих маркетингових інновацій. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження запропонованих заходів для туристичного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourism products are highlighted. DPT is analyzed as a means of effective sales and communication with consumers. Provided a general description of the travel agency within the network "Join Up!" Analyzed the financial and economic activities of the travel agency "Join Up!" for 2018-2020 and its marketing communications system. The ways of introducing marketing innovations as a way to stimulate tourist demand are proposed. The effectiveness of the proposed marketing innovations has been calculated. The economic feasibility of the implementation of the proposed measures for a tourism enterprise has been substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectстимулювання попитуen_US
dc.subjectдинамічне пакетування турівen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectопераційна діяльність підприємстваen_US
dc.subjectрентабельністьen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectstimulating demanden_US
dc.subjectDynamic packaging of toursen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectoperational activities of the enterpriseen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.titleІнноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризму (на прикладі туристичного агентства «Джоін Ап!»)en_US
dc.title.alternativeInnovatie method of stimulating demand in tourism industry (on the example tourism agencies «Join UP!»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клюс І.Г. Реферат.pdf412,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.