Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13959
Назва: Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризму (на прикладі туроператора «Форсаж-Тур»)
Інші назви: Directions of increasing activity of the tourism enterprises in the business-tourism market ( on example of the tour operator ”Forsage-Tour”)
Автори: Максименко, В.С.
Бібліографічний опис: Максименко В. С. Напрями підвищення ефективності роботи туристистичних підприємств на ринку ділового туризму (на прикладі туроператора «Форсаж-Тур») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / В. С. Максименко; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 58 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: діловий туризм
економічна ефективність
рентабельність
CVP-аналіз
постійні витрати
змінні витрати
точка беззбитковості
business tourism
economic efficiency
CVP-analysis
operating activity of the enterprise
profitability
constant expenses
variable costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти забезпечення ефективності діяльності туристичних підприємств на ринку ділового туризму. Висвітлено сутність та особливості розвитку ділового туризму. Проаналізовано перелік об’єктів ділового туризму у світі та на території України. Надано загальну характеристику туристичного оператора «Форсаж-Тур»». Проаналізовано фінансову-господарську діяльність туроператора «Форсаж-Тур» за 2018-2020 роки. Запропоновано проектування та впровадження нового туристичного продукту «Назад у майбутнє», який відповідає критеріям ділового туризму. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічна доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects ensuring the efficiency of economic activity of the tourism industry in the market of business tourism. The essence and features of development of business tourism are highlighted. The list of objects of business tourism on the territory of Ukraine is analyzed. The general description of the tourist operator "Forsage-Tour" is given. The financial-economic activity of tour operator «Forsage-Tour» for 2018-2020 has been analyzed. The design and implementation of the new tourist product "Rotterdam. Back to the future", which meets the criteria of business tourism, is proposed. The calculation of the forthcoming tour is carried out. The economic expediency of introducing a new tour for a tourist enterprise is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Maksimenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максименко В.С. Реферат.pdf516,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.