Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13960
Назва: Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella»)
Інші назви: Managing the competitiveness of a travel company (on the example of the Estrella tour agency»)
Автори: Монастирський, Р.О.
Бібліографічний опис: Монастирський Р. О. Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Р. О. Монастирський; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 85 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичне підприємство
конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
турфірма
travel company
competitiveness
competitiveness management
travel agency
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто поняття конкурентоспроможності туристичної фірми, визначено сутність та особливості управління конкурентоспроможністю турфірми, досліджено фактори, що впливають на процес управління конкурентоспроможністю тур фірми. Надано загальну економічну характеристику турагенства «Estrella», оцінено рівень конкурентоспроможності турагенства «Estrella», проаналізовано фактори впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства «Estrella». Запропоновано оптимізацію організаційної структури управління підприємством, обґрунтувано маркетингової стратегії турагенства «Estrella», запропоновано рекламні заходи як чинник підвищення конкурентоспроможності турагенства «Estrella».
The paper considers the concept of competitiveness of a travel company, defines the essence and features of managing the competitiveness of a travel agency, and examines the factors that affect the process of managing the competitiveness of a travel company. The general economic characteristics of the Estrella travel agency are given, the level of competitiveness of the Estrella travel agency is assessed, and the factors influencing the competitiveness of the Estrella travel enterprise are analyzed. Optimization of the organizational structure of enterprise management is proposed, the marketing strategy of the Estrella travel agency is justified, and advertising activities are proposed as a factor in increasing the competitiveness of the Estrella travel agency.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Monastyrsky.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монастирський Р.О. Реферат.pdf453,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.