Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13963
Назва: Формування організаційної культури туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур»)
Інші назви: Formation of organizational culture of the tourist enterprise (on the example of LLC "Seleznеv Tour")
Автори: Осипова, Н.Ю.
Бібліографічний опис: Осипова Н. Ю. Формування організаційної культури туристичного підприємства» (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Н. Ю. Осипова; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: організаційна культура
цінності організаційної культури
методи організаційної культури
персонал
туристичне підприємство
SWOT-аналіз
інноваційна культура
етичний кодекс організаційної культури
мотивація персоналу
соціально-психологічний клімат
стратегічне управління
organizational culture
values of organizational culture
methods of organizational culture
personnel
tourist enterprise
SWOT-analysis
innovative culture
code of ethics of organizational culture
motivation of personnel
socio-psychological climate
strategic management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються основні теоретичні поняття, види, та методи організаційної культури туристичного підприємства. Проаналізовано туристичну діяльність ТОВ «Селезньов Тур». Було охарактеризовано організаційну культуру підприємства на основі SWOT-аналізу, а також завдяки методу анкетування співробітників компанії «Селезньов Тур». Виділені основні шляхи удосконалення організаційної культури. Запропоновані заходи щодо вдосконалення розвитку організаційної культури на туристичному підприємстві ТОВ «Селезньов Тур».
In the work are considered the main theoretical concepts, types and methods of organizational culture of a tourist enterprise. Analyzed the tourist activity of LLC Seleznеv Tour. The organizational culture of the enterprise was characterized on the basis of the SWOT-analysis, and also thanks to a method of questioning of employees of the Seleznеv Tour Company. Highlighted the main ways to improve the organizational culture. Measures are proposed to improve the development of organizational culture at the tourist enterprise LLC "Seleznеv Tour".
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Osipova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Осипова.pdf623,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.