Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсипова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2021-12-28T08:34:59Z-
dc.date.available2021-12-28T08:34:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОсипова Н. Ю. Формування організаційної культури туристичного підприємства» (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Н. Ю. Осипова; наук. кер. Г. К. Бедрадіна; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Osipova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основні теоретичні поняття, види, та методи організаційної культури туристичного підприємства. Проаналізовано туристичну діяльність ТОВ «Селезньов Тур». Було охарактеризовано організаційну культуру підприємства на основі SWOT-аналізу, а також завдяки методу анкетування співробітників компанії «Селезньов Тур». Виділені основні шляхи удосконалення організаційної культури. Запропоновані заходи щодо вдосконалення розвитку організаційної культури на туристичному підприємстві ТОВ «Селезньов Тур».en_US
dc.description.abstractIn the work are considered the main theoretical concepts, types and methods of organizational culture of a tourist enterprise. Analyzed the tourist activity of LLC Seleznеv Tour. The organizational culture of the enterprise was characterized on the basis of the SWOT-analysis, and also thanks to a method of questioning of employees of the Seleznеv Tour Company. Highlighted the main ways to improve the organizational culture. Measures are proposed to improve the development of organizational culture at the tourist enterprise LLC "Seleznеv Tour".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectорганізаційна культураen_US
dc.subjectцінності організаційної культуриen_US
dc.subjectметоди організаційної культуриen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectінноваційна культураen_US
dc.subjectетичний кодекс організаційної культуриen_US
dc.subjectмотивація персоналуen_US
dc.subjectсоціально-психологічний кліматen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.subjectvalues of organizational cultureen_US
dc.subjectmethods of organizational cultureen_US
dc.subjectpersonnelen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectinnovative cultureen_US
dc.subjectcode of ethics of organizational cultureen_US
dc.subjectmotivation of personnelen_US
dc.subjectsocio-psychological climateen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.titleФормування організаційної культури туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур»)en_US
dc.title.alternativeFormation of organizational culture of the tourist enterprise (on the example of LLC "Seleznеv Tour")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Осипова.pdf623,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.