Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13967
Назва: Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»)
Інші назви: improving the marketing policy of tourism enterprises (on the example of the travel agency "come with us")
Автори: Столяр, Ю.В.
Бібліографічний опис: Столяр Ю. В. Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Ю. В. Столяр; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові стратегії
маркетинг
ринок
конкурентоспроможність
економічна ефективність
туристична діяльність
реклама
товарна політика
цінова політика
збутова політика
marketing strategies
marketing
market
competitiveness
economic efficiency
tourism
advertising
product policy
pricing policy
sales policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Досліджено існуючі методики планування та бюджетування маркетингової діяльності суб’єктів туристичного бізнесу, аналізує чинники ефективності політики підприємства у цій сфері. Проведено комплексний аналіз фінансово-господарською діяльності та маркетингової діяльності туристичного агентства «Поїхали з нами». Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів.
The paper considers the theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing at the enterprise. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourist products are highlighted. The existing methods of planning and budgeting of marketing activities of tourism business entities are studied, the factors of efficiency of the enterprise policy in this sphere are analyzed. A comprehensive analysis of financial and economic activities and marketing activities of the travel agency "let's go with us". Ways of introduction of marketing innovations as a way of stimulation of demand of tourists are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Stolyar.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Столяр Ю.В. Реферат.pdf173,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.