Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоляр, Ю.В.-
dc.date.accessioned2021-12-28T14:02:46Z-
dc.date.available2021-12-28T14:02:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтоляр Ю. В. Удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Ю. В. Столяр; наук. кер. В. Я. Павлоцький; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Stolyar.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти інноваційної діяльності у сфері туристичного маркетингу на підприємстві. Висвітлено сутність та типи інноваційної діяльності в процесі ринкового просування туристичних продуктів. Досліджено існуючі методики планування та бюджетування маркетингової діяльності суб’єктів туристичного бізнесу, аналізує чинники ефективності політики підприємства у цій сфері. Проведено комплексний аналіз фінансово-господарською діяльності та маркетингової діяльності туристичного агентства «Поїхали з нами». Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій, як способу стимулювання попиту туристів.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of innovation in the field of tourism marketing at the enterprise. The essence and types of innovative activity in the process of market promotion of tourist products are highlighted. The existing methods of planning and budgeting of marketing activities of tourism business entities are studied, the factors of efficiency of the enterprise policy in this sphere are analyzed. A comprehensive analysis of financial and economic activities and marketing activities of the travel agency "let's go with us". Ways of introduction of marketing innovations as a way of stimulation of demand of tourists are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової політики туристичних підприємств (на прикладі туристичного агентства «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeimproving the marketing policy of tourism enterprises (on the example of the travel agency "come with us")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Столяр Ю.В. Реферат.pdf173,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.