Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Назва: Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел»)
Інші назви: Improving the marketing policy of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Wam Travel")
Автори: Ткачук, М.І.
Бібліографічний опис: Ткачук М. І. Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / М. І. Ткачук; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
туризм
туристичне підприємство
туристичний оператор
marketing
marketing policy
tourism
tourist enterprise
tour operator
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової політики туристичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел». Метою дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової політики туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики туристичних підприємств. Аналізується господарська та маркетингова діяльність туристичної фірми «Вам Тревел». Пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел» За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of implementing the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of forming the marketing policy of the travel company "Wam Travel". The purpose of the study is to develop measures to improve the marketing policy of the tourist enterprise. The theoretical bases of formation of marketing policy of tourist enterprises are considered in the work. The economic and marketing activities of the travel company "Wam Travel" are analyzed. Ways to improve the marketing policy of the travel company "Wam Travel" are proposed According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Tkachuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук М.І. Реферат.pdf524,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.