Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Title: Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел»)
Other Titles: Improving the marketing policy of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Wam Travel")
Authors: Ткачук, М.І.
Citation: Ткачук М. І. Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / М. І. Ткачук; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова політика
туризм
туристичне підприємство
туристичний оператор
marketing
marketing policy
tourism
tourist enterprise
tour operator
Abstract: Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової політики туристичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел». Метою дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової політики туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики туристичних підприємств. Аналізується господарська та маркетингова діяльність туристичної фірми «Вам Тревел». Пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел» За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of implementing the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of forming the marketing policy of the travel company "Wam Travel". The purpose of the study is to develop measures to improve the marketing policy of the tourist enterprise. The theoretical bases of formation of marketing policy of tourist enterprises are considered in the work. The economic and marketing activities of the travel company "Wam Travel" are analyzed. Ways to improve the marketing policy of the travel company "Wam Travel" are proposed According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Tkachuk.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук М.І. Реферат.pdf524,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.