Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2022-01-10T09:39:50Z-
dc.date.available2022-01-10T09:39:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Сучасне управління бізнесом: оцінка відмінностей за концепцією TQM та міжнародними стандартами / Л. А. Траченко // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Серія «Економічні науки». – 2021. – №2 (94). – С. 231-241.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13971-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання щодо забезпечення економічного зростання країни, конкурентних позицій вітчизняних суб’єктів господарювання на міжнародних ринках. Встановлено, що в основі успішного сучасного бізнесу лежить управління якістю як одне з ключових функцій менеджменту, управління бізнесом, основним засобом досягнення та підтримки конкурентоспроможності підприємства будьякої сфери діяльності. Розглянуто переваги та недоліки в управління бізнесом за концепцією TQM (загального управління якістю) та міжнародними стандартами. Визначено основні критерії, за якими розрізняють відмінності у підходах до управління якістю. Здійснено інтегральну оцінку відмінностей в управлінні бізнесом за концепцією TQM та міжнародними стандартами, з використанням 5-бальної шкали та вагових коефіцієнтів. Проведені дослідження та інтегральна оцінка відмінностей за концепцією TQM та міжнародними стандартами ІSО серії 9000 свідчать про пріоритетність останніх. Обґрунтовано, що сучасні підходи і методи щодо управління бізнесом нерозривно пов’язані зі створенням цілісної та дієвої системи управління якістю відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Це є ефективним засобом гарантування споживачам належної якості товарів, послуг (робіт), підвищення їхньої конкурентоспроможності, досягнення ключових цілей бізнесу.en_US
dc.description.abstractThe article considers the issues of ensuring the economic growth of the country, the competitive position of domestic businesses in international markets. Emphasis is placed on Ukraine’s integration into the European Economic Community, WTO membership and strict requirements for trade in international markets. It is established that the basis of successful modern business is quality management as one of the key functions of management, business management, the main means of achieving and maintaining the competitiveness of the enterprise in any field of activity. The advantages and disadvantages of business management according to the concept of TQM (total quality management) and international standards are considered. It was found that the TQM concept, unlike the international ISO 9000 series standards, is not limited to strict requirements, but provides managers with a wide range of specific approaches and methods to meet the requirements set by the ISO 9000 series standards. quality. An integrated assessment of differences in management according to the TQM concept and international standards, using a 5-point scale and weights. The conducted research and integrated assessment of differences according to the TQM concept and international standards of the ISO 9000 series testify to the priority of the latter. It is proved that achieving the goals of any enterprise significantly depends on the implementation of international standards ISO 9000 series. Today it is the key to successful business management, competitiveness of companies, achieving key business goals and guaranteeing consumers the proper quality of goods, services (works). It is substantiated that modern approaches and methods of business management are inextricably linked with the creation of a holistic and effective quality management system in accordance with the requirements of the international standard ISO 9001:2015.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправління бізнесомen_US
dc.subjectконцепція TQMen_US
dc.subjectміжнародні стандартиen_US
dc.subjectІSО 9001:2015en_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectекспертна оцінкаen_US
dc.subjectінтегральна оцінкаen_US
dc.subjectваговий коефіцієнтen_US
dc.subjectbusiness managementen_US
dc.subjectTQM concepten_US
dc.subjectinternational standardsen_US
dc.subjectISO 9001:2015en_US
dc.subjectquality management systemen_US
dc.subjectexpert assessmenten_US
dc.subjectintegrated assessmenten_US
dc.subjectweightingen_US
dc.titleСучасне управління бізнесом: оцінка відмінностей за концепцією TQM та міжнародними стандартамиen_US
dc.title.alternativeModern business management: assessment of differences between the TQM concept and international standardsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31713/ve2202121-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Траченко Л.А.Сучасне управління бізнесом.pdf278,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.